Η διαφήμιση στα social media θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια μέθοδος διαφήμισης από στόμα σε στόμα, από τη στιγμή που η πληροφορία μπορεί να μοιραστεί από ένα χρήστη σε άλλους κάνοντας share. Η πληροφορία αυτή συνήθως είναι ένα ελκυστικό μήνυμα το οποίο μπορεί να μεταδοθεί σε μορφή κειμένου, εικόνας ή video.

Το κέρδος από το social media marketing σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις είναι σημαντικό, καθώς προσφέρει προσέλκυση νέων πελατών, γρήγορη προώθηση νέων προϊόντων, διαδραστική επικοινωνία με τους πελάτες, παρακολούθηση των θετικών ή αρνητικών αντιδράσεων από μια διαφημιστική καμπάνια και σίγουρα έσοδα από το internet. Ακόμα και οι απλοί χρήστες μπορούν να αποκομίσουν κέρδος, συνδυάζοντας τα social media με ένα Affiliate Network.

Επομένως, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι οποιαδήποτε επιχείρηση, από την μικρότερη έως και την μεγαλύτερη, μπορεί να έχει ένα επιτυχημένο marketing, με μικρό συνήθως κόστος, επενδύοντας στα social media, το μέλλον όπως φαίνεται του
διαδικτυακού marketing.